Anak benci sifir ? anak tak pandai sifir ? Ibu pening kepala tengok anak tak pandai sifir ? ha..jangan risau sebab BUKU SIFIR VENGERS

 kan ade..BUKU ini akan membantu anak anak kita SUKA dan CINTA sifir tauuuu....


ini REVIEW daripada CIKGU MATEMATIK Viral tauuu


Sifir ini adalah nadi utama dalam mata pelajaran Matematik. Tanpa nadi, mati lah ia.


Ramai yang bertanya bagaimana nak bagi anak kuasai sifir. Jawab saya mudah sahaja, 'paksa' anak hafal. Kadangkala ketegasan perlu juga dalam mendidik ni.


Nak bagi anak ingat sampai bila-bila dan laju dalam sifir, lepas hafal wajib terus buat soalan darab. Masalahnya soalan darab dalam buku teks terhad dan tiba-tiba soalannya bertukar pada KBAT.


Jadi ramai yang tak sempat buat latihan yang mencukupi untuk membuatkan mereka mahir dalam sifir.


Nah solusinya. Dapat buku Sifir Venger.


Buku latihan sifir yang disusun mengikut tahap kesukaran supaya pelajar tak stress bila terus buat yang susah. Tahap 1 hanya melibatkan angka 0-5.


Pendekatan menjawab dengan dikira tempoh masa. Tujuannya supaya pelajar ada target nak siapkan dalam masa lebih pantas. Kalau dibiarkan je jawab memang lambat la kan?


Soalan yang dibina juga adalah secara berulang menjadikan pelajar menghafal secara tak langsung.


Buku ini terbukti membuatkan pelajar lebih mahir, telah dipraktikkan di Pusat Tuisyen Fastaqim Genius dan banyak pusat tuisyen lain yang turut sama guna kaedah ni.


Dalam buku ini juga disertakan panduan untuk menghafal sifir tau. Harganya pula murah sangat, hanya RM 10 sahaja.


Untuk mendapatkan buku Sifir Vengers ini, boleh wasap terus ke


http://www.wasap.my/60162225348/Sifir+Vengers



APA MURID AKAN DAPAT DARI BUKU SIFIR VENGERS ??


❤️Mengandungi 1500 soalan

❤️Cara mengingat sifir yang menyeronokkan Dan kreatif

❤️Latihan secara berperingkat


Write a review

Note: HTML is not translated!
    Bad           Good

BA39-BUKU SIFIR VENGERS

  • Brand: Empayar Mommy Happy
  • Product Code: BA39-BUKU SIFIR VENGERS
  • Reward Points: 1
  • Availability: 30
  • RM18.00

  • Price in reward points: 100

Related Products

Islamic Ebook Bilingual Arabic & English Learning Al-Quran

Islamic Ebook Bilingual Arabic & English Learning Al-Quran

Product DescriptionThe Islamic E-Book for Children contains 20 pages (10 interactive pages + 10 exer..

RM68.00

SET POSTER 14 ANAK KU BIJAK MEMBACA
Kit Malaysia ku Beli 3 Set Percuma 1 Set

Kit Malaysia ku Beli 3 Set Percuma 1 Set

Ini tentang Kit Malaysiaku====================Kit Malaysiaku dihasilkan bagi menanam rasa cinta kana..

RM45.00

BK23- Adik Bijak Baca

BK23- Adik Bijak Baca

Adik Bijak Baca merupakan buku bacaan awal yang diperkenalkan kepada kanak-kanak seawal usia 3 tahun..

RM35.00

 Juz Amma Lafzhiyah

Juz Amma Lafzhiyah

#juzammalafzhiyahuntukanakanakIbu-ibu semua Ada anak yang dah sedang belajar  mengaji?&nbs..

RM24.90

Set Al-Furqan

Set Al-Furqan

Set Al-Furqan Ibu ayah hebat sekalian anak kita sememangnya mahu membaca, boleh membaca, dan pa..

RM35.00

Ziyad & Tiger Adventures

Ziyad & Tiger Adventures

Ziyad & Tiger Adventures 21cm x 28cm32pageNak anak tambah vocab bahasa inggeris? Banyak tau..

RM12.00 RM14.00

Flipcard WOW (Preorder pos pada 21 September 2019)

Flipcard WOW (Preorder pos pada 21 September 2019)

FLIP CARD WOW + FREE WHITEBOARD MARKER PEN + FREE BUKU AKTIVITI ABC + FREE BUKU AKTIV..

RM78.00

SIRI TELADAN DARIPADA RASULULLAH

SIRI TELADAN DARIPADA RASULULLAH

SIRI TELADAN DARIPADA RASULULLAHSiri teladan daripada Rasulullah ini diceritakan oleh Rasulullah SAW..

RM33.60

Tags: BA39-BUKU SIFIR VENGERS

MERDEKA
BUSYBOOK
MERDEKAKIT
bukuceritA
woodpuzzle
MELUKIS KOMBO